Kontseptsioon, koreograafia, kujundus: Saša Pepeljajev
Tantsijad: Tatjana Gordeeva, Olga Tsvetkova, Mari Savitski, Alissa Ðnaider, Saša Pepeljajev, Ilia Âaburov, Stas Âmelin, Kreete Tarmo
Sasha Pepeljajev ja teater APPARATUS esitlevad tearifestivali "Kuldne Mask Eestis" raames visuaalset teatrit seitsmele tantsijale ja kaheksale uksele, mis on pühendatud Daniil Harmsi 100. sünniaastapäevale ning põhineb tema erinevatel tekstidel ning piltidel.
Inimesi ümbritseva ruumi korraldamiseks on mitmeid mooduseid. Tantsukunst põhineb üldiselt keha ja ruumi konfliktil ning lepitusel, "uksekunst" on peidetud igapäevasesse kasutusse.
Tegelikult on Uks väga tähtsaks objektiks nii materiaalses maailmas kui hingelises universumis. Märgina ning sisse-välja transformatsiooni võimaldava vahendina saadavad uksed meid kogu elu - alates hetkest, mil lapsena meie pikkus uksepiidale sälguna märgitakse ning seejärel läbi sisse ja välja hiilimise, värvimise ja lõhkumise, armsamate külastamise kuni viimase passikontrollini taeva piirivalve poolt.
Ei saa ka ignoreerida fakti, et uks on aja mõõtja mitte ainult siis, kui me seisame suletud ukse taga oodates luba sisenemiseks, vaid ka näiteks metroos, kus uksed lubavad läbi osa inimmassist sõltuvalt hooajast ja päikese kõrgusest.