Näidendite­laenutamise haldamise ligipääsu saatmiseks on tarvis end autentida. Administraator võtab vajadusel ühendust.

Teil ei ole teatristatistika nägemisõigust!

Hüppa põhisisu juurde

See the latest info of Estonian theatre

Ooperisümbioos: Ott Aardami "Võluflööt"

Teater:
Autor:
Wolfgang Amadeus Mozart
Lavastaja:
lavastus-pic
Wolfgang Amadeus Mozarti ooper "Võluflööt" on mastaapne – 16 tegelast, 2 vaatust, muusika on imeilus, kõik on kuulnud-näinud. Aga kui küsida, mis seal ikkagi toimub, selles surematus "Võluflöödis"? Tegevuse toimumine muinasjutulisel hommikumaal, prints Taminot taga ajav koletu lohe, printsi sattumine Öökuninganna valdustesse, Tamino ja Pamina vastuvõtmine Päikese templisse … 

Nii, vajaks väheke selgitust. Mille ümber kogu tulevärk siiski keerleb? 

Sellele vastata on juba raskem. Mozartilt kahjuks enam küsida ei saa. Georg Otsalt, kes kunagi Papagenot mängis, samuti võimatu, kuigi selles oleks iva … Aga kui olekski nii, et Elleri Tubina saalis toimuks igakuiselt selline "Ooperikolmveerandtund"? Kus saaks küsida lauljatelt ja näitlejatelt, kes õhtust õhtusse on selle muusika ja looga kokku puutunud, selle viimse noodini läbi tunnetanud, et mis asja seal siis ikkagi aetakse? 

See võiks juba antud raami sobituda – 45 minutit, 2 ooperisolisti, 2 draamanäitlejat, pianist ja Mozarti "Võluflööt".

Ugala Teatri ja ooperisolistide koostöös sündiv "Võluflööt" etendub 29. juunil 2018 kell 16 ja kell 19 Heino Elleri nimelise Tartu Muusikakooli Tubina saalis. 

Osades: sopran Pirjo Jonas (Teater Vanemuine), bariton Simo Breede (Teater Vanemuine), Luule Komissarov (Ugala Teater), Laura Kalle (Ugala Teater)

Autor ja lavastaja: Ott Aardam (Ugala Teater)

Pianist: Piia Paemurru 

Ooperisümbioosi¹ kestus: ca 45 minutit

Sissepääs tasuta.

¹ Ooperisümbioos. Tartu linna päev 2016 raames loodud muusikaline termin – ooperisolistide jt klassikalise muusika viljelejate ning mitteooperilauljast interpreetide ühine kontsert või etteaste, mille käigus laenatakse üksteisele repertuaari ehk lahkutakse mugavustsoonist ja ehmatatakse varasemat kuulamiskogemust. Kontserdi jooksul ei suhtuta surmtõsiselt ega ülearu pühalikult ei ilma, inimestesse ega endasse. Võimalik publik hõlmab nii žanripuritaane kui veendunud ooperisõpru, kindlasti ka ooperi suhtes seisukohatuid.