Kuidas mõjutab laval olevat kunstnikku teadmine, et tema poolt tehtav sõltub otseselt publiku reaktsioonist? Teadmine, et ta on laval paratamatult publiku armust ja heakskiidust? Millised esitajapoolsed kompromissid on vajalikud, et publik esineja kunstiliste ideedega kaasa suudaks tulla?
Publikul on õigustatud ootus emotsionaalsele laengule ja kunstnikul õigustatud ootus saada mõistetud, anda publikule edasi oma kunstiline ideaal. Need põrkuvad kokku ja loovad paradoksaalse seisundi.
Kõige selgemalt tuleb see kõik välja Anglo-Ameerika kultuuriruumis levinud žanris stand-up comedy. Üks inimene suure saali ees ja iga hetk võib kõlada lavalt lahkuma sundiv vilekoor. Väheneb võimalus ambivalentseteks valikuteks. Kogu esineja eksistents rakendub ainult selle nimel, et saada vaatajalt kätte see järgmine halastav naerupahvakas, luba jätkata, edasi eksisteerida... Asi on teatavas võimusuhtes ja vastastikuses mõjutamises. Just seda seisundit mõjuväljade vahel Mart Kangro uuribki ja üritab tõlkida stand-up comedy toimemehhanisme tantsuetendusse.
Mart Kangro keskendub oma töödes inimkeha ning liigutuse tähendustele ja tähenduslikkusele teatris kui semiootilises aegruumis. On töötanud Rahvusooperis Estonia balletiartistina. Kangro on teinud kauaaegselt koostööd Christina Ciupke ja Susanne Berggren'iga. Loonud 8 täispikka tantsulavastust. Tema lavastusi on esitatud 20-s riigis üle Euroopa ja USA-s.
Kohtu tegijatega: 22.01 pärast etendust. Moderaator: Laur Kaunissaare.