Eesti Balletiagentuur esitleb:
Sankt-Peterburi riikliku akadeemilise Boris Eifmani balletiteatri "Onegin"
Boriss Eifmani ballett Pjotr Tšaikovski ja Aleksandr Sitkovetsky muusikale
Lavakujundaja Zinovi Margolin
Kostüümikunstnikud Olga Shaishmelashvili, Pjotr Okunev, Anna Jakuštšenko
Valguskunstnikud Gleb Filshtinski, Boris Eifman
Boris Eifmani nime on alati samastatud kõige huvitavamate kunstieksperimentidega ja klassikaliste teoste kõige julgemate interpretatsioonidega. Koreograaf pidevalt uuendab ja rikastab kaasaegse balleti vormi ja sisu.
Etendus „Onegin“ on Puškini romaani koreograafiliseks versiooniks. Selles balletis ühendab Eifman klassika ja kaasaja. „Onegini“ kangelastest on tehtud tüüpilised meie aja tegelased, kes läbisid rahutu muutuste aja sajandivahetuse paiku. Üllatuslik Tschaikovsky’ ja rokkmuusika sobitamine aitab vaatajal tajuda lavastaja ideed veelgi sügavamalt.
Ballett „Onegin“ annab vaatajale ainulaadse võimaluse näha hästi tuntud süžeed läbi kaasaegse inimese silmade.
„... Etendusele on omane loominguline energia, samasus kirjandusliku algallikaga, mis teeb etenduse palju elavamaks kui tuntud John Cranko versioon. See on saavutatud eeskätt läbi Eifmani poolt aja ja koha ümberdefineerimise.“
Judith Mackrell, „The Guardian“
„... Ma ei oska nimetada ühtegi meie aja teatrisündmust, millest vot nii, momentaanselt, oleksid tekkinud legendid. Samuti vaevalt leidub teist etendust, mis oleks samal määral meie aja peegliks. Etendus „Jevgeni Onegin“ ei ole mõeldud neile, kes hoiavad Puškini romaani padja all. See on neile, kellele meeldib Boris Eifmani ballett. Kuulus Peterburi koreograaf jääb endale truuks, luues ajalugu ja sobitades omavahel erinevaid stiile.“
Jelena Aleksejeva, „Peterburi päevik“
„Eifmani koreograafia on just see, mida me temalt ootame. Energilised massistseenid vahelduvad kärsitute akrobaatiliste monoloogidega, kus iga tunde varjund joonestub piinlevate kehadega.“
Debra Craine, „The Times“
„Selle etenduse ajal ei hakka teil minutitki igav! Stseenid on lühikesed ja lakoonilised, nii et aega mõtisklemiseks „miks“ ja „milleks“ praktiliselt ei jäägi. Kahtlemata, etendus hoiab teie tähelepanu. Eifmani koreograafia on ülimalt hoogne, täis akrobaatilisi ja füüsilisi elemente.“
Margaret Willis, „Bachtrack“