Ballett „QUATRO“ on kõige mainekama Vene teatripreemia „KULDNE MASK“ ajaloo esimene eraprojekt, mis on nomineeritud korraga neljas kategoorias. Ballett on preemia „Kuldne mask“ laureaat kategoorias „Parim meesosa balletis“. Milko Lazari (Sloveenia) muusika on kirjutatud spetsiaalselt balletile „QUATRO“ ning kõlab laval klaveri ja tšello elavesituses. See on üks vähestest ballettidest, kus muusikud on etenduse osalised.
Edward Clugi (Sloveenia) koreograafiat iseloomustab ainulaadne oskus kehastada tantsus emotsionaalset vastukaja muusikale, see on keeruline plastiline meloodia, mis tuksleb, köites vaatajat emotsionaalsete värvingute mitmekesisusega. Ballett „QUATRO“ – see on ühtne linnaruum oma närviliste rütmide, konfliktide ja ettearvamatute käikudega. Balleti igale tegelaskujule on omistatud iseloom ja individuaalsed jooned. Esineb neli tegelaskuju – neli vaadet elule ja ümbritsevale maailmale, neli isiksust, kes püüavad säilitada oma sõltumatust ja õigust teha valikuid.
Ballett „RADIO and JULIET“ Shakespeare’i näidendi „Romeo ja Julia“ motiividel on koreograafi Edward Clugi väga edukas eksperiment kultus rock-ansambli „RADIOHEAD“ muusikale.
Balleti esietendus tekitas võimsa resonantsi ning võitis vaatajate armastuse alates esimesest etendusest. Tänu oma kaasaegsusele köitis etendus nii balletist lugupidavaid inimesi kui ka neid, kes veel hiljuti olid balletist kaugel. Kõigile tuntud Shakespeare’i kangelaste traagiline lugu Edward Clugi interpretatsioonis on jätkuvalt üleval Kiievi, Moskva, Peterburi teatriafiššidel suutmata vaatajaid ükskõikseks jätta.
Edward Clugi ballett „Radio and Juliet” ühendab kõige kuulsama armastusloo ühe edukaima alternatiivse rock-ansambli „Radiohead“ muusikaga. Selles mõttes on nimetus „Radio and Juliet“ – sõnademäng.
Edward Clug, koreograaf, tantsuartist, Sloveenia rahvusteatri kunstiline juht: „Ma ei püüdnud kuulsat armastuslugu ümber jutustada, vaid pakkusin pealtvaatajatele võimalust näha kõike teisest vaatevinklist. Tähtis hetk selles loos: ärgates surnud Romeo kõrval võtab Julia endalt elu. Ma peatasin selle hetke. Minu nägemuse järgi ei võta Julia endalt elu, sest ta on juba surnud, jäädes ilma armastusest. Seetõttu on minu Julia sellest hetkest ja kuni loo alguseni – üksildane naine, kes pöördub tagasi oma armastuse alguse juurde. Seega me oleme kaasatud järgnevasse tegevusse ümberpööratult nagu mingisse realiseerimata armastuse retrospektiivi. Igal juhul on kõik tegelaskujud ja situatsioonid välja mõeldud ning mistahes assotsiatsioonid Shakespeare’i Romeo ja Juliaga on … ettekavatsetud mittekokkulangevus“.
Denis Matvienko (sünd. 23. veebruaril 1979. aastal) — balletiartist. Mariinski teatri esitantsija (Peterburg, Venemaa).
Ainus balletiartistide rahvusvaheliste konkursside nelja Grand-Prix omanik maailmas. Vaclav Nižinski Preemia omanik, „Tantsu Hing“ preemia omanik kategoorias „Staar“. Suure Teatri (Moskva, Venemaa), New National Theatrе (Tokio, Jaapan), Teatro alla Scala (Milaano, Itaalia), Grand Opera (Pariis, Prantsusmaa), American Ballet Theatre (New-York, USA) jt külalissolist.